دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1715
تعداد نوشته ها : 1
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي

توضیح اجمالی :

با سلام، عزیزان از اونجایی که نرم افزار خاصی برای بدست آوردن شماره تلفن از طریق بلوتوث وجود نداشته و اینکه همه از تنها نرم افزار موجود X2Blue گله دارند راحتتر بهتون بگم اصلا جواب نمیده، من به این فکر افتادم نرم افزاری رو که خودم دوسال پیش ساخته بودم رو در اختیار کاربران قرار بدم ، چند تا از این نسخه رو آزمایشی به دوستان داده بودم و تقریبا همشون ازش راضی بودن .

نحوه عملکرد نرم افزار :

۱-اینو باید عین عکس یا هر چیز دیگه ای که با بلوتوث برای طرف مقابل میفرستید،بفرستید وبعد از اجراش توسط فرد مقابل پس از چند ثانیه یک پیام که حاوی شماره تلفن و نیز زمان و تاریخ ارسالش توسط فرد مقابل است برای شما فرستاده خواهد شد.

۲-این نرم افزار طوریه که فقط یه نفر که اونو خواسته شماره اون فقط داخلش کامپایل میشه وفقط اون فرد خاص میتونه استفاده کنه ( اینو برای کپی رایت گذاشتم ) . 

۳- عزیزانی که گوشی نوکیا دارند( چون نوکیا اجازه فرستادن فایل با فرمت جار رو نمیده )با نرم افزاره خاصی که اونو هم در اختیارتون میزارم میتونید بفرستد بقیه عزیرانی که گوشی بجز نوکیا دارن راحت میتونن بدون نرم افزار خاصی بفرستن.

نکات قابل توجه :

۱-این نرم افزار تا تاریخ ۱۲ آذر ۸8 رایگان منتشر میشود.شرایط دریافت نرم افزار رو پایین گفتم.

۲-بعد از تاریخ ۱۲ آذر ۸8 نرم افزار فروشی خواهد بود.شرایط فروش متعاقباُ اعلام خواهد شد.

۳-هرگونه استفاده غیر قانونی بر عهده کاربر است و Winux Software Corp هیچ گونه مسیولیتی را بر عهده نمی گیرد. 

 شرایط دریافت رایگان نرم افزار :

۱- عزیزانی که لوگوی !IRAN HOT  رو تو وبلاگ یا سایتشون تبلیغ کنن نرم افزار  IRAN HOT  همراه با نرم افزار ارسال بصورت رایگان در اختیارشون قرار میگیره.

۲- برای دریافت نرم افزار پس از قرار دادن لوگوی IRAN HOT و یا تبلیغی از این وبلاگ در سایتتون کافیست شماره تلفن ونام وبلاگ یا سایت خود را در قسمت نظرات وارد نماییند.

شرایط فروش نرم افزار :

۱-شرایط فروش متعاقباُ اعلام خواهد شد


دسته ها :
يکشنبه هجدهم 12 1387
X